2007-10-25

ShoodiLoo!  06:45 mamma kommer in och säger Hannna klockan e 06:45 du måste gå upp nu.... Jag gick upp åt frukost och gjorde samma runda som igår borsta tänderna och så vidare.... Kl: 07:50 var jag i skolan. Idag så var det NO som gällde på morgonen. sedan var det rast, engelska, spanska, matte och lunch idag åt vi väldigt sent 11:50 vi brukar äta 11:30 jag tycker i allafall att de är lite senare. Sedan var  sv och sist SO sista timmen. Det var bara att fortsätta på sitt SO prov "kul". Gick hem åt melis och tängte "JIPPI inga läxor som man behöver göra. och nu sitter jag här och skriver...Skriver mer imorn!

Adios// Hannah Montana :)


Kommentarer
Postat av: heddan

Jaa du hanna en trevlig dag ;)

2007-10-25 @ 17:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0