2007-10-24

Merhaba! Jag började dagen med att jag gick upp kl:06:45. Åt frukost och gjorde iordning mig och sedan så gick jag till skolan. Det va kallt ute det var noll grader. Jag gick till skåpet och lämmnade mina saker och tog mina böker och gick till flexen. Sedan så vra det rast. jag, heddan, larzza, ankan och Linda gick till cafet. sedan så var det spanska och spanska glosor. So  var det kl: 10:30 so prov tängte jag geografi hur "kul" är de. Till lunch blev det  någon korv gryta & ris. Vi gich till ica och köpte en chokladkaka "mums"! SEn var det arbetspasss då så jobbade jag med matte, så läste jag i "imorgon när kriget kom" en menning ur boken: huset är tomt, hundarna döda, elströmmen borta och telefonen fungerar inte. jag och Linda gick till matten som vi hade i K1 geometri var det som gällde på mattelektonen idag! Yes... dagen slutade kl: 14:00 enkligen får man sluta tidigt!

Hoþçakal /// Hannah Montana




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0