2007-11-07

Heej! Idag vaknade jag samma tid som igår. Jag gick upp och gjorde i ordning mig och gick till skolan. Sen när jag kom hem så åt jag mellis idag så slutade jag tidigt kl:14:00. Sen så gick jag ut till Rosa och städade och sen läxor. Till middag så åt jag pannkakor. Och nu så sitter jag och skriver i min blogg. Ikväll kl:20:00 så är det "Bonde söker fru"  Det är faktist rätt skoj! skriver mer imorgon!
                                  
Karl Petter: är 24 år och bor strax utanför Säffle i Värmland. Han bor i ett eget hus på föräldragården där han arbetar heltid med grisuppfödning, jord- och skogsbruk.


Fredrik Karlsson: är 24 år och bor strax utanför Laholm i Halland. Han bor på sin egen gård där han föder upp grisar samt även odlar spannmål, potatis, sockerbetor och konservärtor.


Susanne Brännemo: är 40 år och bor utanför Rättvik i Dalarna. Susanne är hästbonde och driver sin egen hästgård. Sedan tio år tillbaka lever hon på att avla hästar samt arrangera och driva turridningar och ridskola.

Anders Jönsson: är 28 år och bor i Dala Husby strax utanför Hedemora i Dalarna. Anders har arbetat som cowboy i Montana men driver nu föräldrahemmet med spannmålsproduktion som inriktning och har även en del får på gården
                                                                              Här är bönderna
Kram Hanna!                                 
                                                          

Kommentarer
Postat av: fiddeli

Jag vill att Fredrik ska få en fin tjej.

2007-11-07 @ 18:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0